یه خواهش کوچولو و یه تشکر بزرگ !!!!!!
سارا افشار
نیازی به توضیح نیست .

سلام . من سارا هستم . یه خواهش کوچولو دارم . ازتون میخوام به غیر از فیس بووک ، یک شبکه ی اجتماعی دیگه که سرعتشم خوب باشیه بهم معرفی کنید و یک تشکر هم به اونایی که به من سر میزنند و به من لطف بسیار زیادی دارند . امیدوارم که بتونم جبران کنم . شاد و خرسند باشید .



نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت18:54---23 خرداد 1391
خواهشت بزرگترازتشکرت بود

هلما
ساعت16:19---12 ارديبهشت 1390
مرسی گلم.امکان کپی تو وبلاگ من نیست

ولی ممنونم.ورش داشتمپاسخ: عکس قبلی منو بر داشتن و با یه عنوان مستهجن گذاشتن تو وبلاگشون . فکر میکنی که نمیشه عکسو کپی کرد ، در اصل عکستو همه میتونن کپی بزنن . قربان تو .


هلما
ساعت16:09---12 ارديبهشت 1390
سلام عزیزم.ممنونم که سرزدی
پاسخ: عزیزمی هلما جون


سیدنارگیل نارگیلیان
ساعت15:59---12 ارديبهشت 1390
سلام سارا خانم ... فیس بوک سرعتش زیاده ولی چون ما باید با فیلترشکن بریم کم میشه ... در ضمن فیس بوک از لحاظ امکانات بین الملی یعنی زبانهای مختلفی که به خوبی و درستی پوشش میده بهتره برا همین پرطرفداره

شبکه های اجتماعی زیادند ولی این امکانات اونهم با زبان فارسی رو به این شکل حداقل ندارند.

درضمن فیس بوک از اونهایی که تقریبا البته تقریبا همه منظورست چون خیلی از شبکه های اجتماعی یک یا دو زمینه کاری بیشتر ندارند.

تو ایران کلوب دات کام cloob.com رو داریم که تمام فارسیه امکاناتش هم قابل قبولند البته سرعتش خیلی زیاد نیست و یک جورهای یهم ادای فیس بوک رو داره درمیاره ولی خوب برای ایرانی هاست.

توجهت رو به این آدرس جلب میکنم:



http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_social_networking_w ebsites



لیستی از شبکه های اجتماعی که توضیح مختصری در خصوص فعالیتشون و تعداد کاربرانشون هست. امیدوارم مفید باشه.

راستی به وب نوشت من هم بیا و منو بخون. خوشحال میشم. من تازه اومدم لوکس بلاگ
پاسخ: ممنونم ازت عزیزم . لطف کردی .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 15:24 :: نويسنده : سارا

درباره وبلاگ

در عمق آرزوی من است که در وجودت خانه ای داشته باشم ، حتی به مساحت یک یاد !
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سارا افشار و آدرس sara-afshar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 9699
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1